Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Flummer.

Av Miillan - 13 september 2012 13:39

Skrutten sover, och tiden finns till att sätta fart med att börja baka, men vart är sparken där bak när man behöver den? Jag VILL ju baka, men något håller tillbaka mig. Är jag så orolig över att inte få till tårtan, så jag drar mig för att ens försöka? Jäkla mupp man är, bara göra och misslyckas om så, men bättre att försöka juh.


Funderar över hur jag ska göra här hemma också, så mycket att göra och fixa på så kort tid. Vad jag avskyr att fixa till för ingenting. Eller ja, för ingen anledning skull. Men jag är som jag är. Ska va ordning och reda, annars blir jag le och går här i från. Kommer ju se likadant ut efter dagens slut, så är ju egentligen onödigt med att fix. Men men.


Vi valde ett namn igår kväll i alla fall, till slut. Vart Jayce Nolan på lillbebis. i like it :)


Nellie gillar det också, springer runt nu och ropar Jayce. :) Min sötplutta.


Nehe, om man ska försöka sparka sig själv då kanske där bak.?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miillan - 23 mars 2013 08:11

Hopp, han gå 2 veckor nu sen sist jag skrev. Men har hänt en del jobbiga saker under tiden som hindrat mig från att skriva. Men ska fylla i er snabbt och lätt om vad som hänt här hemma.   Började natten mellan måndag och tisdag förra veckan, då j...

Av Miillan - 8 mars 2013 10:40

Fredag då, ensam hemma för stunden med alla 4 barnen. Nellie och Ella är mer vilda än tama och man får sig en riktig mortion av att resa sig upp och ned ifrån soffan var annan min. Men ja, den åldern inne nu på dom så, lyssna är ju inge spännande län...

Av Miillan - 4 mars 2013 09:19

Jaha, här har man inte vart på bra länge. Men har hänt massor under tiden.   Min lille pytt Jayce är född. Han föddes med kejsarsnitt den 7.e februari 22.11. 14 dagar tidigare än BF som var den 22.a februari. Han har haft en tuff start i sitt liv...

Av Miillan - 21 september 2012 09:26

Vart mycket sista dagarna, där av inget skrivande. Har inte mycket att tillägga idag heller så, får se om det kommer något senarel ...

Av Miillan - 16 september 2012 09:13

Idag fyller min fina lilla Kian 1 år :D HURRA för Kian :D Men han firade det i går, för hans mormor fyller nämligen också år idag :D Så blir att gå över till dom och gratta henne lite idag. Kian sover en kortis nu, så när han har vaknat, går vi över ...

Presentation


Pernilla aka Miillan här.
27 år fylld och är nu 4 barnsmor.
Nellie, Ella, Kian & Jayce.
Jag har ADHD, så man får ta min blogg med en nypa salt.
Gift med Mikael, min älskade, och detta är en blogg om min vardag och annat skit tillsammans med alla mina

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards