Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Som utlovat

Av Miillan - 16 januari 2012 19:48

... Här kommer bilder, men inte så många, men några, från kalaset och bara allmänt.
Var tänkt att man skulle slänga fläsk idag, jaha, eller hur att det vart av. Nellie var hemma med feber, Ella var hemma för dunder förkylning, Kian, är hemma för han är så liten  


Tänkte jag skulle dra mig ett pass så fort flickorna somnat, eller ja, i alla fall lagt sig, tänkte jag skulle försöka dra med min "feeeeeta" gubbe på det hela med, han behöver träna han med. Men får se, han är ju en fjant för det mesta med sånt så.  


Bakade en jäkla massa cokladbollar i dag med olika strössel på och sånt, 3 lådor vart det, stooora lådor ockås. Nam nam. Ja, kjag ska träna med bakar sånt? Vet, låter ganska skoj, men får träna 10 min extra hårt för varje boll jag käkar sen hahaha.  


Nej, snart se på lite tv, mysa med gubben med ett glas vin med jordgubbar i och sen får man allt hoppas på att man kan få lite ation med han     Allt handlar ju mest på om Kian vaknar eller ej. Han har en tendens till att göras det JUST som när vi börjar komma igång med det roliga under täcket. Ungefär samma sak som när man ska äta middag, DÅ ska man vakna, men sover rakt igenom allt annat väsen haha. 


Nehe, nu avrundar vi, nu kommer bilderna.



Morgonmys på golvet.      Mmm, gott med nyponsoppa, min lilla bulle. 
*blääääääääää* Min fina tunga pappa. (jag seeer dig pappa)

 
Ella lika lycklig av att träffa Denise, klappar händerna glatt i hennes knä,
medan dom andra ser på film
Cevin, Denise med Ella i knät, Nellie sist, Kajza.

Cevin fastnade för Ellas pandand hahaha, söta unge. 

Och vi vuxna.
Malin A med  sin son Kevin i famnen, Malin H, Min syster, min mor, min far, på Golvet, Maria.

På golvet, Maria, Roger, Linda med sin son Tristan.
Vid bordet, min svärmor och svåger.
(är ju gift)
   
Och här har vi dom klara muffinsen, dom vart poppis kan jag lova av både barn som vuxna (Maria) som bad mig baka såna till henne någon gång hahaha.


NU ska jag gå, se på tv med älsklingen min.


Hakona Mathata.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miillan - 23 mars 2013 08:11

Hopp, han gå 2 veckor nu sen sist jag skrev. Men har hänt en del jobbiga saker under tiden som hindrat mig från att skriva. Men ska fylla i er snabbt och lätt om vad som hänt här hemma.   Började natten mellan måndag och tisdag förra veckan, då j...

Av Miillan - 8 mars 2013 10:40

Fredag då, ensam hemma för stunden med alla 4 barnen. Nellie och Ella är mer vilda än tama och man får sig en riktig mortion av att resa sig upp och ned ifrån soffan var annan min. Men ja, den åldern inne nu på dom så, lyssna är ju inge spännande län...

Av Miillan - 4 mars 2013 09:19

Jaha, här har man inte vart på bra länge. Men har hänt massor under tiden.   Min lille pytt Jayce är född. Han föddes med kejsarsnitt den 7.e februari 22.11. 14 dagar tidigare än BF som var den 22.a februari. Han har haft en tuff start i sitt liv...

Av Miillan - 21 september 2012 09:26

Vart mycket sista dagarna, där av inget skrivande. Har inte mycket att tillägga idag heller så, får se om det kommer något senarel ...

Av Miillan - 16 september 2012 09:13

Idag fyller min fina lilla Kian 1 år :D HURRA för Kian :D Men han firade det i går, för hans mormor fyller nämligen också år idag :D Så blir att gå över till dom och gratta henne lite idag. Kian sover en kortis nu, så när han har vaknat, går vi över ...

Presentation


Pernilla aka Miillan här.
27 år fylld och är nu 4 barnsmor.
Nellie, Ella, Kian & Jayce.
Jag har ADHD, så man får ta min blogg med en nypa salt.
Gift med Mikael, min älskade, och detta är en blogg om min vardag och annat skit tillsammans med alla mina

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards