Direktlänk till inlägg 7 september 2012

En späckad helg redan :)

Av Miillan - 7 september 2012 09:17

En fredagmorgon med alla barnen. Idag är alla hemma då det som sagt är fredag, då är dom ju lediga från dagis. Startade dagen med att tända alla ljusen på vardagsrummsbordet till frukosten, men vart snabbt störda av att det ringde på HÅRT som fan på dörren 3-4 gånger om på några sekunder. Ja, jag kan ju bara säga att, jag som barnen flög i taket, shit vad rädda vi vart!!! Var INTE snällt av dom att ringa på så DÄr hårt och många gånger alltså, SÅ överdrivet så det finns inte! Men men :/


Just för stunden sover Kian, Nellie och Ella sitter och kollar på tecknat i soffan medan jag sitter här.


Igår, vart jag super glad av posten när vi kom hem, ett speciellt brev hade kommit under dagen när man inte vart hemma, så jag slängde mig på att öppna det, och rätt som riktigt så, var det DE efterlängade beviset, så nu är Micke min lärare ^^; TJOHO! Kommer bli spännande som roligt samtidigt som det säkert kommer bli skit jobbigt och irriterande :P


Fyfan som jag LÄNGTAR efter att bli klar med det här nu, så jag är fri och KLAR sen för allt som komma skall efteråt :) Allt blir så mycket enklare på en gång då, slipper jag alla ganska mycket runt om och så. Men är ju en bit kvar så, än så länge, är jag ännu en sån jobbig plåga haha :D


JÄÄÄVLA billande och borrande av dessa balkonger, USCH så störande, men dock ett måste, då dom snart rasar in som sagt. Men OLJUDET hade jag verkligen önskat att få slippa om det hade gått.


Jaha, helg igen och vet ännu inte vad som hände just denna helg, men nästa vet jag att det är 1 års kalas för min lilla fina Kian, sen så är det firande för mamma min, som då delar sin födelsedag nu mera med min lilla Kian ;) Samt att det ska firas för min vänns dotter Kajza den helgen med, dock på Kians dag, men men. Så är en helg av födelsedagsfirande på många håll i år :) Så ska bärja plander och fixa inför nästa helg redan nu under denna helg samt slänga i väg inbjudningarna idag också. Ja en del att göra i helgen med andra ord.


Nej, ta och fortsätta medan Kian sover och flickorna stottar trött på tv.n :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miillan - 23 mars 2013 08:11

Hopp, han gå 2 veckor nu sen sist jag skrev. Men har hänt en del jobbiga saker under tiden som hindrat mig från att skriva. Men ska fylla i er snabbt och lätt om vad som hänt här hemma.   Började natten mellan måndag och tisdag förra veckan, då j...

Av Miillan - 8 mars 2013 10:40

Fredag då, ensam hemma för stunden med alla 4 barnen. Nellie och Ella är mer vilda än tama och man får sig en riktig mortion av att resa sig upp och ned ifrån soffan var annan min. Men ja, den åldern inne nu på dom så, lyssna är ju inge spännande län...

Av Miillan - 4 mars 2013 09:19

Jaha, här har man inte vart på bra länge. Men har hänt massor under tiden.   Min lille pytt Jayce är född. Han föddes med kejsarsnitt den 7.e februari 22.11. 14 dagar tidigare än BF som var den 22.a februari. Han har haft en tuff start i sitt liv...

Av Miillan - 21 september 2012 09:26

Vart mycket sista dagarna, där av inget skrivande. Har inte mycket att tillägga idag heller så, får se om det kommer något senarel ...

Av Miillan - 16 september 2012 09:13

Idag fyller min fina lilla Kian 1 år :D HURRA för Kian :D Men han firade det i går, för hans mormor fyller nämligen också år idag :D Så blir att gå över till dom och gratta henne lite idag. Kian sover en kortis nu, så när han har vaknat, går vi över ...

Presentation


Pernilla aka Miillan här.
27 år fylld och är nu 4 barnsmor.
Nellie, Ella, Kian & Jayce.
Jag har ADHD, så man får ta min blogg med en nypa salt.
Gift med Mikael, min älskade, och detta är en blogg om min vardag och annat skit tillsammans med alla mina

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards